Last Activity:
Nov 15, 2018 at 12:24 PM
Joined:
Apr 22, 2004
Messages:
26,647
Rep Received:
38,023
Trophy Points:
113
media:
2
Gender:
Male
Birthday:
Apr 5, 1985 (Age: 33)
Location:
Chulajuana
Occupation:
Gigolo

Share This Page

Hecho en Chivas

Hecho en Chivas

Member+, Male, 33, from Chulajuana

Hecho en Chivas was last seen:
Nov 15, 2018 at 12:24 PM
    1. OG Junglist
      OG Junglist
      Good post cabron!! Pern's whole belief system will collapse after that Nery post.
      1. Hecho en Chivas repped this.
      2. Hecho en Chivas
        Hecho en Chivas
        LOL, we can only hope
        Aug 23, 2013
    2. lerxst
      lerxst
      No worries. I understand. :)
    3. El Mariachi
      El Mariachi
      yep, I love me some Battletoads or Street Fighter
      1. OG Junglist repped this.
    4. El Mariachi
      El Mariachi
      Awesome thanks man. I dont know if Im so much of a "retro gamer" or if Im just old LOL
    5. El Mariachi
      El Mariachi
      Hey bro, I was looking around and it seems like there are some emulators for the Android OS in the market place. not sure how they work, but the one on my phone pretty much acts like a pc, just put the roms in the right folder and they play.
    6. El Mariachi
      El Mariachi
      Aww Yea Batman por vida
    7. Harley Quinn
      Harley Quinn
      merry christmas and a happy new year:)
    8. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Been good cus I finished school and now I'm just partying. Bad cus Mexico lost:( Y tu?
    9. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Of course I did:( Didn't you miss me?:(
    10. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Hello puddin':) Long time to talk:(
    11. Various Styles
      Various Styles
      It's Robocop on a Unicorn :-)
    12. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Sorry for the late reply. America has never been "shitty" lol We've just been taking it easy:) Memo is an icon verda? Michel should learn from him:)
    13. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Wow I saw more people with the monterrey escudos today:D Did he bet against a lot of people? I'm still and will always be an americanista:) I was going to ask you if you played goalie to be like your hero Memo Ochoa lol jk.
    14. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Sorry to hear you lost your game. What position do you play? Lol oh I see:D Yeah I just saw Naquis avi and she has a monterrey one too lol How long do you have to keep those on for?
    15. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Yea that's very true. Do you think he'll have a spot like they had one for Chiquis Garcia in the last WC? My weekend was allright. It's starting to get sunny here in Cali. How about yours? Are you rooting for Monterrey now?
    16. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Wow that is early but the good thing is that the game times are before most of us go to work so we'll be able to see it:) I think Chicharito, vela and gio will make history for us. Too bad Nery won't go though. What a shame the way his career has gone since 07'...
    17. Harley Quinn
      Harley Quinn
      How early will the games be do you know? I can't wait either I've set some time apart from work and school just to watch the games. I get the feeling Mexico will do something special this time around:)
    18. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Thanks:) So are you getting ready for the world cup?
    19. braulio
      braulio
      sorry to burst your bubble. :)
    20. Harley Quinn
      Harley Quinn
      That's good to hear. Finishing school is a great accomplishment. Good luck:)
    21. Harley Quinn
      Harley Quinn
      I've been good with work and school. Y tu? Are you still a joker fanatic?
    22. Harley Quinn
    23. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Yup the clean cut Joker isn't as scary and his teeth are white:D
    24. Harley Quinn
      Harley Quinn
      Does it make sense to you puddin'?
      [IMG]
    25. Harley Quinn
      Harley Quinn
      I like it;) She looks meaner too:)
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Apr 5, 1985 (Age: 33)
    Location:
    Chulajuana
    Occupation:
    Gigolo
    Club:
    CD Chivas de Guadalajara
    League:
    Mexico - Primera Division
    Nat'l Team:
    Mexico
    Least Favorite Club:
    Club América
    Do you play soccer:
    Yes
    Position you play:
    Keeper
    Player you'd most like to meet:
    Rafa Marquez
    Favorite Music:
    luis miguel

    Stats

    Last Activity:
    Nov 15, 2018 at 12:24 PM
    Joined:
    Apr 22, 2004
    Messages:
    26,647
    Rep Received:
    38,023
    Trophy Points:
    113
    media:
    2

    Interact

    Signature

    Barbara Mori is more Mexican than Nery Castillo
  • Loading...